{ Loving You }
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Please be nice here . Do Follow me :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Arysha
Basecodes : AtiQah
Edited By: Your
Others: B A P


betapa aku mencintaimu

post by : hanna 

betapa aku mencintaimu
dengan sepenuh hatiku
betapa aku menyayangimu
lebih dari yang kau tahu
syuuu...huuu..ooo..ooo

inginku bahagiakan dirimu
setiap saat bersamaku
rizkyonline.com
seperti janjiku kepadamu
takkan pernah ku ingkari

aku kan slalu ada di dekatmu
aku kan slalu menemani harimu
kau harus tau betapa aku
mencintaimu...wow...

betapa aku mencintaimu
with everything inside of me...


ini lagu 
my special3 frend yg bagi !
name : luqman
haha ! kenal dye?
dye tersangat comel bukan !
haha !
sye mahu said tengs dekat dye !

Labels: