{ Loving You }
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Please be nice here . Do Follow me :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Arysha
Basecodes : AtiQah
Edited By: Your
Others: B A P


teringat zaman kanak kanak !

location : tampin
siapa? : aku,ain,aan(3 beradek),mak,abah,wawa,loy(kazen)
posted by : nana LISS
 
tady kan family aku boring dok ruma
then abah aku ajak pegy jalanjalan
pas solat asar kitowg gerak
ingat nk pegy minum minum
tapy adeq aku nak main kete control pulak kat taman
*adess
naseb baek lha aq ta pakay lawa lawa
simple jea pakay sua track n t shirt
lau pakay dress tadi ?maluu je

syok lha aku tgk org maen ragby kat padang
tapy aku rase dorang ade masalah mata
pandang aku kenyit kenyit mata
belasah nak ?
kalah lha kau haish =_=
aku pun blah lha
malas nak layan
pastuh aku jumpe gerabak kete api lama
ade satu kabin jea
aku pon usha lha

dah lha tinggi ,so aku kene panjat
gayat sial

ni lha dia keretapi tuh



then kami pegy taman tasik pulak
aku pun maen maen lha kat situ
jadi beruk jap

mak ngan abah pegy makan kat kedai ape tah
tapy menu popular die sup gearbox
penah denga x?!*abaikan
lam kol 7 kami pon balek lha .

Labels: