{ Loving You }
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Please be nice here . Do Follow me :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Arysha
Basecodes : AtiQah
Edited By: Your
Others: B A P


'peduli hape'

by nana LISS


hmmm..
ari tuh kan,aku balek from bangsar nk pulang ke rembau
naek ktm,then aku go to jj*met someone..hehe
sementara tunggu owg yg di tunggu,aku pon merayap la sorang2
kaki laju je pegy popular bookshop
bosan menunggu,aku bace la buku2 yg ade kt situu
tetibe aku ternampak word 'SPM'
aku pon usha2 la buku2 chemistry,add math,n laen2
last2 aku bace buku sejarahh
duduk la besila kt situ cm sakaii
aku berniat nk beli,tapi x bwk duet lebih pulakk
spoil kan??
pastu pegy la tgk movie'aku tak bodoh'
cte tuh sebenanye adapted from singapore
syok laa jugak
tpi aku pelik knape owg sebelah aku nangis padahal cite tuh lawak nk matii


beberapa ari lepas tuh aku luahkan hasrat aku untuk beli buku rujukan untuk tahun depan
aku nk beli esok sebab mmg exited gile
aku ckp nk study awal sementare skola belum bukak
mak aku ley ckp 'peduli hape'
aku tersentak
aku sungguh tidak percaya yg mak aku sanggup ckp cmtu
aku sedih bangatt
laju je mulut aku memintas 'ok,lau nana dpt failed exam t,mak peduli hape kn,bia je dpt teruk'
cm nk nangis je kn
aku sangat pelik ngan sikap mak aku
aku pon mule berkurung dalam bilik selame beberapa minit
pastu terpakse kua jugak sebab lapar*kisai peti ais
huhuii


mase tengah mkn tetibe mak aku dok sebelah
aku rase cm laen tp buat2 ngajuk
then mak aku bisik
'25 ari bulan nih kitew shopping barang skola keyh?nk buku rujukan t beli time tuh jugak..mintak je kt abah'
aku pon cool balek n senyum kambing lalu mengangguk..haha
mak,tolong jgn buat cmtu lagi
cuak den..haha




Labels: