{ Loving You }
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Please be nice here . Do Follow me :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Arysha
Basecodes : AtiQah
Edited By: Your
Others: B A P


dilemma

assalamualaikumwarahmatullahhi wabarakatuh..nana here.

aku ta tawu nk start dari mane..tp mmg aku sdeyh gilew ar
kowang taw ta aku da tadew geng cm dulu..alone jew..tp ak cube bergaul ngn dak2 ni n ta same laah ngn ape yg kite punye life duluu..tp maybe skang aku dah bukak newlife kot..dowg2 ni salu ingat kan aku psl solat,akhlak baik..aurat..ceywahh..msti kowg gelak an?aku ta rawk dah cm dulu..become matured kot..

first of all,geng aku sume dah slamat smpay ke sekolah baru..harapan baru n newlife..lupekan laah sume ape yg kitew dah bwat dulu..pkir2 blek mmg x patut pon..tgk result masing2,huishhh..ak malas nk ckp..
                    
                        nica : SMK Mantin
                        hana,ieyra,ainat : Teknik ERT
                        aina : Teknik Juasseh
                        leen : not sure(tp kat selangor)

aku??dpt Teknik Tunku Jaafar aliran sc teknikal..tp xg pon,stay SMAREM..kt sini aku amek aliran sastera islam n akaun..omagod..tu bkn karier aku..aku nk jd doc..aku nk amek sc stream lorh..aku da ckp kt mak,dy swuh tunggu tawaran smka..dgn result yg x bape,aku rase cm peluang tipis..hurmm..sbp kompem mentah mentah aku kne tolak..mrsm lak,aku x mohon..6A jew?sape nk amek?bwat rayuan pon blom tentu ade kosong..so,aku jumpe kaunselor..dy pon sarankan aku pindah takut lau xpat smka..

then balek uma aku ckp kt mak psl dilema aku tuh..BUT

                     mom : xpaya la pindah..mak nk ko teruskan aliran agama tuh..lau amek bidang tu ko ley jd peguam syarie..
aku : betul betul
           
                      kakak aku : baek ko g masuk ttj tuh..amek je sc teknikal..ko kn suke reka2 barang yg tah pape..
aku : betul betul

mmbe lame 1 : masuk laa uress balek..da 2 tahun ko x jejak sini
aku : betul betul

mmbe lame 2 : nana,meh masuk duha..kitowg miss sgt ngn ko dol!
aku : betul betul

lau tanya abah,msti dy x kesa mne2 je..asalkan aku bahagia..ceywah

so aku xtaw nk g mane..halatuju x tentu ni susah jugak an..cmne nih?arghhh..ya ALLAH