{ Loving You }
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Please be nice here . Do Follow me :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Arysha
Basecodes : AtiQah
Edited By: Your
Others: B A P


orientasi ??


post by : hanna liss

adoi..orientasi yg mcm senget dalam dunie..haha
best tuh mmg la best tak nafi la best gile..
tapi kelam kabot ..
korang nk tawu ktorang tak mndy ouh pagi
smpai petang.. haha
busuk giler...
pastu an aku rse cm nk nages je..
dah la kat situ name je ade ainat,ade ieyra...
perhh..!
yla..tapi sorang pon tak tegur aku..
mcm takkenal taw tak...
aq nmpak ieyra un aku senyum je..ainat un same..
so terpakse la aq g carik kawan baru..
aq da dapat kwan dye sekepale je ngn kite
name dye diza nabila..
tido atas budak katil sbelah aku.,.
g mne2 ngn dye tapi mlngnye..dye
amek sni kcntikan lak..
adoiii,,
yime klas bpisah ar..
p tak kesa ar..f4 rmai...
ape nk takot
tapi aku still doe miss giler ngn korang...
hurm nie pon aku curik2 balek..
eh bukan nye fly oke..
aku balek nie atas emergency..
haha pdahal satu emergency un tade..
saje2 je aku nk balek..
pastu tetibe lepas lak balek an
aku un ape lagi kemas beg
teruss cau ar...
suke lah aku dpat balek...

orientasi? : perh mcm gile..mmg gile ar..
ktorang de maen banana shek..,nyayi dalam hujan..haha
tepi depan belakang..cm bodo je..
meh aku tulis lagu dye...
tepiiii tepiii tepiii depan blakang....
tepi depan tepi blakang tepi depan blakang..korang buad la aksi
bontot korang tu tepi depan blakang..
laju kan aksi tu smpai korang penad hahaha...
kelaka weyh asrama nie...
p best ar asrama nie kan ade sni kcntikan...
so pape brg makeup un korang leh bwak haha..
selme aku dok skola agame bedak un taley bwak..
adussss...!
sini stokin tayah pkai haha...
best3 !

mnggu depan tataw ar leh balek ke tak..
nk taw tak bende pe yg paling aku gerammmmmm
sanagt ! aduss salah ! sangat ! hehe
pasal public !!!!
mase ktorang gune publik kan...
4:40 ptg - 6:00 ptg je..
adoiii mne sempat cm2 aku nk call fakhri mcm mane.. !
dah la publik tu selalu je penuh ! saket je hati aku..
bg la peluang kat senier gune
bukan f5 je ade pakwe,, adoii,,
haha citer3 sal f5 an aku dah de kakak angkat
cntex weyh ! baek ! lmbut jea !
wahhhh suke3 !
huhu...
kakak..nty bole ajar kite kan lau kite ta faham ! huhu
best3 !
oke la liss nty aq story lagi okey !
adoiii korang ..mean ainat,ieyra
tegur lah aq doe..
korang wat takkenal je aku ken !
kuang asam la korang !!!
hahaha k daaaaa...~

Labels: