{ Loving You }
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Please be nice here . Do Follow me :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Arysha
Basecodes : AtiQah
Edited By: Your
Others: B A P


putus by melda ahmad

aku duduk sendirian di kamar ku...
menangis kesepian kernamu...
kau tinggal kan aku..
kau cari yg laen..
tergamak mu..
merobek hati ku...

aku duduk sendirian di kamar ku..
menangis kesepian kernamu..
kau tinggal kan aku..
kau cari yg laen..
tergamak mu..
merobek hati ku...

tapi setelah kau pergi..aku..
mendapat lebih baek dari mu..
dia hargai aku,,..dia syangi aku..
lbih daripadamu..

aku ingin kau tahu betapa ku gmbira..
tidak lagi bersama mu..
namun pasti nya nnti kau akan sedari..
yg kau perlu cintaku..x3



by-nischa-